Tuesday 27 March 2012

Mesyuarat penerangan kerja kepada agensi kerajaan yang terlibat dalam sekreteriat Azam Kerja 2012, JobsMalaysia membuktikan kemampuannya sebagai Champion!

tarikh:- 26-28 / 03 / 2012
masa :- 8.30 pagi hingga 4.30 petang.
penerangan :- Mesyuarat ini adalah amat penting untuk memberikan penerangan sewajarnya kepada agensi yang terlibat dalam sekreteriat Azam Kerja 2012. Melalui kefahaman yang jelas segalanya akan terjemah dalam bentuk kejayaan seperti tahun-tahun sudah. Semoga JobsMalaysia kekal sebagai "pemain utama" dalam program Azam Kerja pada masa akan datang . Syabas JobsMalaysia anda memang champion!

Speaker dari  JobsMalaysia, En. Hasnor Faiz dan En. Mustafa tenang dalam penerangan dan penjelasan dalam setiap persoalan yang dikemukan oleh pelbagai agensi

barisan agensi  yang hadir

wakil agensi tekun mendengar penerangan dari wakil JobsMalaysia

majlis berjalan lancar seperti dirangka

bantuan lcd memudahkan penyampaian

beberapa soalan berbangkit, Pn. Johana selaku pengerusi mesyuarat tenang dalam mendengar segala persoalan yang diutarakan

semoga kesempatan ini digunakan dengan sebaik mungkin

barisan produk yang dipersembahkan untuk tatapan peserta dan wakil agensi terlibat
Semoga semua agensi yang terlibat dapat memberikan kerjasama terbaik untuk memastikan program ini tanda aras tertinggi dan membuktikan kesungguhan kerajaan membantu golongan yang memerlukan. Syabas kepada semua yang terlibat!

No comments:

Post a Comment